středa 28. března 2012

Po včerejší depce....

přišel dneska optimističtější den...

Včera večer při koupání jsme měli o 26 gramů méně, než den předtím, zatím co kamarád na pokoji, který je sice malinký, ale baští jako o život, pravidelně cca 20 gramů přibírá, což mi samozřejmě náladu moc nezvedlo.

Probírala jsem to se sestřičkou, jestli na to může mít vliv, že cipísek má pokakanou takřka každou přebalovanou plenku, ale odpověď byla "No on má malé porce jídla"

Má mít 80ml... Ptala jsem se, jak to, když v papíru je napsané 60, to jsem se nedozvěděla, ale zato mi řekla, že krmit ho lavhičkou z Medely s dudlíkem calma pro kojené děti /neteče jim mléko samo, ale musí aktivně sát, jako při kojení/, je blbě, protože jak je Kryštůfek utlumovaný těmi léky, je spavý ještě více, než normálně a potřebuje to mléko cítit v puse, aby si ho nasál.

Tak jsem se fakt už vztekla (metoda poraď si jak umíš sám mi na oddělení tohoto typu opravdu nepřijde jako korektní) a rozhodla se, že přikládat k prsu ho prostě nebudu, ale odstříkám do každé skleničky kolem 160ml (porce na 2 krmení, tak aby se dala dvakrát ohřát, což je max. u mateřského mléka) a jednoduše mu to dám vysát přes cumel rovnou. I tak to stojí přesvědčování a trpělivost a notnou dávku buzení, ale aspoň si Kryšťa vezme 60ml nebo 70ml, což by mělo vyvolat konečně opačný trend na váze...
Dneska jsem to konzultovala s dr. při vizitě, který s tím souhlasil, že to tak mám dělat.

Co mi ale zvedlo náladu dneska nejvíce, bylo, když jsem se ráno ptala, jestli je už popsané EEG, tak nebylo a dr. slíbil, že se ještě poptá, že včera odpoledne to neměli.
Když se na nás přišel podívat ještě jednou odpoledne, tak už popis byl.... A tramtadadáááááá !!!

"Velké EEG, které vykazovalo malformity a největší obavu jsme měli z epilepsie, tak podle výsledku jeví chlapec jen známky utlumení z těch léků... Ale epilepsie se neprokázala. Takže my jsme spokojení".
Nejbáječnější slova, která jsem mohla slyšet :-)))))))))))

Je mi jasné, že naprosto vyhrané ještě není... Na druhou stranu, zase jedna báječná zpráva na naší cestě ke spokojenému domácímu soužití s tolik vytouženým miminkem... :-)

2 komentáře:

  1. Juchůůů! :) Už ti to moc přeju abyste byli doma a měli svatej pokoj od špitálů a všech stresů. Taky uvidíš, jak ti doma bude prospívat, to bude jiná muzika :)
    Tak se dál takhle krásně držte a přibírejte!

    Fi

    OdpovědětVymazat
  2. Popi super zprávy! Medela calma je super na zachování schopnosti kojit se z prsa, ale je pěknej záhul to z ní vytáhnout. Holky na to byly zezačátku dost malý a Kryštůfek zase asi fakt utahanej. Však jak se vzpamatuje, tak to z toho prsa dá. Teď potřebujete hlavně přibírat, takže postup schvaluju a držím palce na pěkný příbytka na váze!!!

    OdpovědětVymazat