pátek 23. března 2012

22.3.2012

Včera jsem byla za cipískem sama, bez tatínka, ten taky někdy musí pracovat, aby bylo na plínky, ubrousky a další nezbytnosti :-)

Znovu jsem dorazila v době, kdy se přihnaly dr., tentokrát s UTZ a že zkontrolují mozeček a ledviny, které na začátku vůbec nepracovaly a bylo tam prokrvácení.
Ledviny jsou jedna v pořádku, druhá má ještě zbytky krvácení, které se ale vstřebává.

Pak přišel na řadu mozeček... Tam se 3 doktorky (skoro jako 3 sudičky) radily až jedna z nich (ta nejpřísnější, která si Kryštůfka dovezla první den a btw vrchní lékařka) říkala, že něco tam vidět je, co není úplně normální, ale není to žádná katastrofa a že musíme počkat na velké EEG, které by mělo proběhnout dneska. Celkově to zhodnotila, že ona je nadmíru spokojená.

Druhá paní dr. mi začala vysvětlovat, že v nejbližší době se začne s "handlingem" (což jsem na netu našla jako rehabilitační metodu), že mi neřekne, že to bude úplně v pořádku, ale že rehabilitace umí dneska zázraky...
Velké EEG proběhne někdy během dneška, ale protože ho popisují jen nějací odborní lékaři, výsledek určitě nebudeme znát hned.

Kromě toho jsme zkoušeli cipíska přiložit, to se mu samozřejmě náležitě nelíbilo, přece se nebude namáhat s nějakým prsem, když může mít svoje jisté přes stříkačku s dudlíkem, že ? :-)
Nakonec to sestřička (její trpělivost bych chtěla mít) po asi 20 minutách vybojovala, Kryštůfek se přes klobouček přisál... A dokonce si vysosnul nějakých 6-8ml, což podle sestřičky je na první pokus úspěch.
Dneska bude "mučírna" pokračovat :-)))

1 komentář: