neděle 31. července 2011

25.7.2011

..... aneb kontrola v Reprofitu v Olomouci.

Objednala jsem se hned po zjištění, že hodnota HCG podle krve stoupá (5. den po prvním odběru byla hodnota 1796 jednotek IU/l) a jak už bývá mým dobrým zvykem, v noci z neděle na pondělí jsem skoro nespala. Naštěstí jsme nečekali dlouho a měla jsem i štěstí na stejnou paní dr. Během rozhovoru jsme ještě zjistily, že pochází ze stejného města a zná část mojí rodiny, takže kromě dobrých zpráv jsem ještě dostala úkol "moc paní učitelku pozdravovat".
Na UZ byl vidět žloutkový váček s asi 2,6mm "velkým" zárodkem a počínající srdeční akcí. V to jsem ani nedoufala, že tohle všechno sfoukneme během jedné návštěvy, spokojila bych se i jen s ujištěním, že těhotenství je tam, kde má být.
Na druhou stranu jsem jak v Jiříkově vidění koukala na ten monitor, kde se opravdu občasně zablikalo malé nepatrné "cosi" ... Naštěstí se mnou v ordinaci byl i partner, který mě po odchodu ujistil, že se ni to nezdálo, že to viděl taky.
Paní doktorce jsme zjevně zvedli náladu, vypadala, že ráda odevzdává po dlouhých letech neúspěchů těhotné pacientky do péče obvodních gynekologů... Takže i já jsem dostala pár základních informací, co dělat v případě nemoci, jak se může projevovat zvětšující se děloha... A do ruky dostala zprávu, že se mám do 2 týdnů objednat ke svému gyndr.
S rozpaky jsem se s ní rozloučila, načež jsem to před ordinací opět ořvala.                                      

Žádné komentáře:

Okomentovat