středa 20. července 2011

A jedeme dál

Přišel 8.červen, já dostala MS a od 3.dne znovu nasadila Clostilbegyt v dávce pro koně 2x2tbl.
V koutku duše jsem si říkala, no když vyrostlo něco minulý měsíc, třeba se podaří i tento... Znovu přišel už tolik známý kolotoč 5 dní užívání Clostilu, objednání na UTZ - 13.den cyklu, v pondělí 20.června.

Stejně jako minule jsem narazila na dr.Souškovou, což mě vnitřně docela potěšilo. Přece jenom, i přes vědomí, že dr.Machač je odborník na svém místě, její přístup mi vyhovoval zkrátka více.
Objevila na každém vaječníku 1 folikul, které ale byly ještě docela malé, měly jen něco kolem 12mm a tak začala počítat, kdy aplikovat Pregnyl.

Pak mě ale docela šokovala, když jen tak mimoděk pronesla "Já bych to už trošku pošoupla, co kdybyste si zašli na IUI?"
IUI většina z potencionálních čtenářů bude znát - jedná se o nejjednodušší metodu asistované reprodukce, kdy se očistí partnerovo sperma a dávka se poté aplikuje až ža děložní hrdlo, čímž je blíže kýženému cíli.

Nejprve ve mně hrklo jak ve starých hodinách, ale hned vzápětí jsem si řekla "Proč vlastně ne, tohle už známe a proč tomu nepomoct."

Pak mi nastínila /ač jsem nechápala, proč to jako pracovník soukromého centra říká/, jaká je neplodnost skvělý byznys. V Brně v Reprofitu stojí IUI 2600,- kč, zatím co pokud mě pošle do fakultní nemocnice v Olomouci, stejný zákrok bude stát jen 300,-kč. Zvážila jsem, že na inseminaci není nic tak specializovaného, abych za něj musela vyhazovat peníze a tak jsem se nechala objednat do nemocnice.
Jediný rozdíl prý je v tom, že v nemocnici mi k tomu "nebudou vyprávět pohádky", což bych s radostí a klidem oželela.
V pátek 24.června tedy nastal den D

Žádné komentáře:

Okomentovat