úterý 26. července 2011

Doba po IUI ....

ubíhala docela bez stresů, je to něco docela jiného, než když se sledujete po IVF, čekáte při každé návštěvě WC, jestli to bude OK, nebo se objeví nějaké špinění a podobné nežádoucí projevy, že to zase nevyšlo...
Tentokrát jsem to vnitřně vůbec neřešila. Dál chodila na svoji oblíbenou zumbu, lovila kešky, přece jenom, pořád jsem si říkala "nepomohly nám 2 pokusy IVF, tak tohle přece nemůže klapnout"... Ještě když už jsme měli jedno IUI taky za sebou.

Když se blížilo 8.července, termín očekávané menstruace, přece jen jsem test zkusila... A ono nic, podle předpokladu se objevila jen jedna čárka, jako už tisíckrát předtím. Tak jsem přestala i doufat a jen čekala, že 14 dní po ovulaci "mrcha" (jak jí nazývají dlouhodobé snažilky) spolehlivě dorazí.
Jenže byl pátek, mrcha nikde... A ruka šmátralka znovu sáhla po testu, který se choulil někde na dně šuplete s kde čím vším, co zrovna nepotřebujete denně.

Ty jo !!! Nečekala jsem ani do uschnutí a viděla jsem jasný stínek, žádný duch, kdy holky popisovaly, jak natáčely testovací proužek proti světlu a pomalu ho pitvaly, v naději, že se přece jen z nějakého úhlu ta zatracená a tolik očekávaná druhá čárka objeví !
Zírala jsem na to jako blázen, načež jsem své "Jiříkovo vidění" šla ukázat svému domácímu mazlíčkovi. Žádná romantika, žádné sladké kecy, prostě a jasně jsem večer přifičela a vybafla na něj : "Zbláznila jsem se, nebo to vidíš taky ???" .... Viděl.

Žádné komentáře:

Okomentovat