úterý 26. července 2011

Další zuřivé testování

Stejně jako asi každá z holek, které na své první // čekaly v řádu let (u nás to obnáší cca 5 let bez ochrany a 3 roky navštěvování centra asistované reprodukce) jsem každé 2 dny zkoušela nový test a pak systematicky ty starší řadila v touze vidět jakýkoli posun.
Poučená z diskusních fór, kde se sdružují tyto holčiny, jsem věděla, že každých cca 48 hodin by se měla hodnota zdvojnásobovat a čárka by tak měla viditelně sílit.
Další důležitý fakt je, zkoušet testovat se stejnými testy. Ono totiž není citlivost 10 jako citlivost 10. Všeobecně nejvíce osvědčený je Mamatest 10, na druhou stranu existují holky, kterým dělá falešně pozitivní i v případě, že těhotné skutečně nejsou.
Problém ale byl, že tzv."mamáče" doma došly a ani po oběhnutí několika lékáren v našem městě se mi je nepodařilo sehnat. Musela jsem tedy vzít zavděk jinými značkami a spokojit se s alespoň přibližným zjištěním - čárky jakž takž sílí...



I přes ujišťování jedné dobré duše, zasloužilé už to maminy 3 krásných dětiček, že jakmile půjdu na krev, už je to psychicky něco naprosto jiného, jsem se rozhodla, že to rozčísnu, přestanu utrácet za papírové proužky a jako samoplátce si skočím na krevní test.
Sestřička v soukromé laboratoři, která mi měla odebrat krev, měla co dělat, aby na mojí roztřesené ruce napíchla žílu, odnesla jsem si krásnou modřinu... ale po necelé hodině jsem v ruce třímala výsledek.

13.července (že jsem zvolila až takhle blbé datum mi došlo až doma) - 5 dní zpoždění menstruace a 36 den cyklu (naplánovaně vyvolaná ovulace byla ale až 17.den) byla hodnota 262 jednotek IU/l.

Nevěřícně jsem koukala znovu a znovu na lístek, který mi v laboratoři vtiskli do ruky, a tvářila se u toho určitě nějak takhle ..........................
Ty jo... Je to fakt pravda, nezdá se mi to ? Já mám opravdu pozitivní krevní těhotenský test a ne jen s nějakými pochybnými čísly, ale prostě s jednoznačnou hodnotou !!



Následující dny mi měly ukázat, jak moc měla ona dobrá duše, která mě před tímto krokem varovala, pravdu.

Žádné komentáře:

Okomentovat