čtvrtek 14. července 2011

Nová naděje ?

V dubnu 2011 jsme se rozhodli po 2 nevydařených IVF, 1 IUI a řadě pokusů s Clostilbegytem změnit centrum asistované reprodukce. Naší novou volbou se stal Reprofit Brno, s pobočkou v Olomouci.

Po probrání všech předchozích postupů a výsledků, které se nedostavily :-( se dr. znovu rozhodl vrátit na začátek a jít na to znovu přes Clostilbegyt. Přiznávám, připadalo mi to najednou jako ztráta času, tohle už jsme přece zkoušeli a čekala jsem "zázrak" v podobě nějakého zázračného jiného postupu...
Dávka 2tbl. denně mi už zpočátku přišla jako legrace, ale tak co by ne, zkusíme to. Na kontrolu jsem šla smířená s tím, že tam stejně nic nebude (tedy žádný dostatečně dorostlý folikul, aby z něj něco mohlo být).
A kupodivu - nespletla jsem se. :-)

Tehdy jsem zjistila, že i blbé zprávy se dají sdělovat dvěmi způsoby - tím blbým.... a nebo s drobnou dávkou humoru, kterou tehdy zvolil Dr.Machač.
"Nedáte drahá, nedáte... Budu na vás muset víc přitlačit." konstatoval po provedeném UZ.
Přitlačením měl na mysli, že na mě nasadí koňskou dávku 2x2 tbl. denně.
A kolotoč mohl začít.

Žádné komentáře:

Okomentovat