středa 10. srpna 2011

Tramtadadáááá

a je to tady... Včera nastal opravný den D a tak jsem se konečně dočkala kontroly u svého dr.

Po nedělní totální schýze, že je něco určitě špatně, protože mě už tolik nebolí prsa, jsem se racionálně rozhodla, že nebudu panikařit, jen se přirozeně bát... No, na vstup ordinace jsem čekala se solidně staženým žaludkem :-)

A výsledek ? Pralinka velikost 1,34cm, stáří 7+4 /měla jsem být podle kontroly v Olmu 8+1, ale nehrotím to,v téhle fázi je přesné měření asi z říše sci-fi), v pátek jdu na odběry krve a pak už alou do poradny.
Uffff, tu ránu, kterou mohli slyšet určitě i nájemci okolních kanceláří, už doufám nikdy nezažiju. Nebo vlastně teď už se jí nezbavím, podobný šutr spadne při každé kontrole, která dopadne dobře :-)
Zakázala jsem si ale bádat na internetu po všech těch nešťastných příbězích, ke kterým někdy bohužel dochází... A hodlám sledovat už jen fotky krásných miminek, kočárky, dupačky, postýlky atd.

                             ..... Jak se znám, tak aspoň týden mi tohle předsevzetí vydrží......


Žádné komentáře:

Okomentovat