pondělí 15. srpna 2011

Neplánovaná návštěva

Tak mám za sebou neplánovanou návštěvu gynekologie v nemocnici... Dneska jsem na WC objevila na prádle špinění, připomínající začátek menstruace. Krve by se v tu chvíli ve mně nedořezal, zmohla jsem se akorát na sprchu, výměnu prádla a alou na gyn.ambulanci ve špitále, můj dr. totiž dneska jako na potvoru neordinuje.

Tam byla mladá sympatická slovenská lékařka, která mě ještě s jednou (patrně stážistkou nebo něčím podobným) podrobně prohlédla, udělala ultrazvuk... Shledala, že akce srdeční je patrná, pralinka odpovídá 9+0 (už se potvrzuje, že mm sem mm tam, měla bych být podle mého dr. 8+3), hematom žádný neobjevila... Takže mi dali nějakou injekci na zastavení krvácení a Ascorutin. A samozřejmě klidový režim s ležením, což ale můžu dělat i doma, v téhle fázi stejně přírodu nepřevezou a tak na co bych ležela ve špitále.

Nezbývá než doufat, že se jednalo o nějaké prasknutí žilky a pralince se bude dál dařit........... Tak držte palce.

Žádné komentáře:

Okomentovat