středa 31. srpna 2011

První poradna


Jsem oficiálně těhotná :-)
Pokaždé, když jsem měla dostat nějaký úřední dokument, jsem si připadala tak nějak výjimečná. Když jsem si šla pro první občanku, když jsem si přebírala maturitní vysvědčení, když jsem šla vyzvedávat řidičák, ani dnešek nebyl jiný.
Mám v ruce svoji první (a možná poslední) těhotenskou průkazku, od teď si připadám tak nějak jinak... těhotně :-D

Její vyplňování byla docela zdlouhavá procedura, navíc s ní souvisí pro mne nejvíc ponižující akt - pravidelné vážení... Ufff, už teď jsem hroch a nedovedu si představit, jaká čísla se na váze budou objevovat na konci.
Jak i dr. podotkl, bude se mnou vždycky složitější i udělat snímek UTZ, protože ta "vrstva na břichu je větší" ... Jinými slovy, přes tu pneumošku bude sotva něco vidět. I dneska nakonec po asi pěti minutovém lovu usoudil, že úspěšnější bude vaginálně. A byl :-D
Neopomenul ale taky podotknout, že jsem radši měla vzít tatínka sebou, že by to viděl lépe, než na neostré fotce. Neva, tak třeba někdy příště. Tatínek se nabízel, jestli má jít se mnou, ale já mu to striktně zakázala, co by tam přece dělal, ne ? :-D

Žádné komentáře:

Okomentovat