pátek 13. července 2012

Je až neuvěřitelné....

... jak ten čas rychle letí, včera jsem měl rovné 4 měsíce. Z malinkatého miminka, které jen leželo, křičelo a chtělo se chovat, se stal už skoro velký chlap :-)))
Vyrostl jsem o nějakých 10-12cm a přibral na dvojnásobek svojí porodní váhy.
Taky mlíčka už sním jednou tolik, když jsem odcházel z porodnice, zbaštil jsem stěží 60ml na jednu porci, dneska si dám hravě 130. :-)

Hodně jsem se toho i naučil, i když se to mámě někdy nezdá a pořááád se mnou není spokojená :-D
Umím zvedat pokrčené nožky nad plínku, sleduju hračky, chňapám po nich, jakmile něco ukořistím, první cesta vede do pusy, abych zjistil, jestli to není náhodou nějaká dobrota :-)
Pasu koníčky a héééč, už nepadám, když se nakloním na bok, abych si prohlídnul něco děsně zajímavého, tak se dokážu vrátit zase zpátky. Hrozně mě baví zkoušet, jestli to, co mám zrovna před sebou / pod sebou, vydává zvuky a tak do toho škrábu nehtíkama.
A mooooc rád se směju :-))) Na mámu, na tátu, na babičku i dědu, zkrátka na všechny, které mám rád.
Když se jo snažím, podaří se mi ze zad přetočit na bok, někdy až na bříško, takže už mě nemůžou pustit z očí, jsem totiž děsné šídlo.
Před spaním nejraději proháním rodiče sem a tam, aby mě otočili do správné polohy, když se otočím jako vrtule o 180° :-D

A posledních pár dní se snažím mamce dělat radost a zvládnout tzv. trakční test, dříve, když mě vleže potáhli za ručky, visela mi hlavička, jako miminku, ale teď už skoro pokaždé zvládnu nechat ji vodorovně s tělem. Musíme se ale zeptat sestřičky, jestli to zase nedělám špatně, jako když jsem ze začátku pásl koníčky.

Takže co mámo, když si tohle všechno přečteš černé na bílém --- jsem nebo nejsem šikula ? ;-)


1 komentář:

  1. Šikula nejšikovnější a nejúžasnější jsi Cipísku ;-)
    teta Mufča a čůzičky posílají pusinu ;-)

    OdpovědětVymazat