neděle 12. srpna 2012

Dneska uplynul další měsíc....

od okamžiku, kdy jsem se poprvé podíval na svět...

Od posledních řádků se toho taky událo docela dost.

Byl jsem na kontrole na neurologii a v ambulanci pro rizikové novorozence. Paní dr. z rizikovky byla spokojená, že jsem šikovný, ale když se šla zeptat paní neuroložky, která se mnou zkoušela všelijaké testy motoriky, tak ta říkala "no nějaké mouchy tam ještě jsou"  Sice nevím, co jsou to ty mouchy, ale asi to znamená, že ještě neumím všechno co bych měl a jak bych měl umět.
Prý budu ještě muset hooodně cvičit (óóóó jééé, to je ale otrava)

Následující den jsem šel ke svojí paní doktorce. Ta je na mě moc hodná, ale zvážila mě a řekla, že už mám přírůstek váhy na dolní hranici a musím začít baštit i jiné věci, než mléko.
Prý má mamka začít mrkvičkou, bramborem, večer kašičkou... Postupně přidávat "mladé maso", kuřečí, telecí nebo králičí.
Zase nějaká novost, no jak já se s tím poperu ???
Ale už jsem to pár dní zkusil a ač se mamka bála, že budu prskat všude kolem sebe, mrkvička a kašička mi tak chutnaly, že do mě spadly a chtěl jsem ještě nášup... Musel jsem si ale dát zase jenom mléko, aby mě nebolelo bříško.
               


Konečně jsme taky vychytali systém krmeni tak, bychom mohli pěkné letní dny trávit venku, takže jezdíme na výlety, v termosce máme horkou vodu a v lahvičkách rozdělené dávky mléka a tak mě můžou nakrmit, kdykoli já si vzpomenu :-)

Taky jsem dostal novou cestovní postýlku, protože v druhé polovině září chceme jet s mamkou, taťkou a taky babičkou a dědou na nějaký větší výlet, tak abych měl kde spinkat. Docela se mi v ní zatím líbí :-)



Jo ale úplně největší novinka je, že den před svými 5.malými narozeninami (5.měsíců) máma zjistila, že mám první proříznutou hranku zoubku. Do zubu jako má táta to má ještě daleko, ale nebojte, já to doženu a brzo je rafnu :-D

Žádné komentáře:

Okomentovat