úterý 24. dubna 2012

První velký milník...

... byl včera - bylo mi přesně 6 týdnů.

Dneska jsem proto vyrazil k paní doktorce, která vyzkoušela běžné věci, jako ležení na bříšku, změřila mě, zvážila, zkontrolovala hlavičku...

Jsem už velký chlap:

měřím 53cm (oproti porodním 50)
vážím 4550g (oproti porodním 3200)
obvod hlavičky mám 37cm (oproti 33 při propuštění)
a fontanelu (přední měkkou část hlavičky, která postupně osifikuje během prvních 2 let života) mám nyní 4x4 cm (proti 7x4cm před 2 týdny)

A ještě jedna báječná zpráva -- s maminkou jsme zvládli celých 6 týdnů na mateřském mléku, což byla naše první meta... Ještě bychom chtěli vydržet aspoň dalších 6 týdnů, abych měl nejpřirozenější výživu první 3 měsíce svého života... No uvidíme, jak nám to vzhledem k mému apetitu půjde :-)

A takhle si vegetím, když si mám po papání brknout......



2 komentáře:

  1. Vy jste ale šikulky :) Držím palečky aby mlíčko vydrželo co nejdéle si budete přát. A opravdu jsi už velký chlapík :) a co fotečka, třeba do soukromého emailu, prosím Popi

    Salome

    OdpovědětVymazat
  2. Popeláčci mám z vás velkou radost... opatrujte se
    Mufina

    OdpovědětVymazat