středa 11. dubna 2012

Novinky...

...od popeláčků :-)

Hezký podvečer, nezmar zrovna chvilku chrní, tak mám čas napsat novinky.

Včera jsme byli na kontrole na dětské kardiologii v Ostravě. Cipísek byl nad moje očekávání hodný, nesnažil se pana doktora ukřičet k smrti, nejspíš proto, že byl v naprostém úžasu, kde se to zase ocitnul a co to tam s ním provádí... Dr. zkontroloval ultrazvukem srdíčko, celou dobu se mi snažil vysvětlovat, jak krásné záznamy to vidím na té rozmazané obrazovce, nicméně jediné, co pro mne bylo podstatné, bylo, že až na drobnost, která se obvykle do několika měsíců srovná, se nevyskytla žádná funkční vada a srovnalo se to, co při prvním vyšetření po narození bylo špatně. Jaký kámen mi spadl ze srdce, asi nemusím popisovat. Ještě nás čeká jedna kontrola v červenci, pří které se natočí EKG, a pokud ta dopadne dobře, vyřadí nás z akutní péče.

Dneska jsme se byli zase podívat na pediatričku, proti minulému týdnu jsme přibrali 200g a máme aktuálně 4,2 kg. Pro jistotu jsme probrali i možnost příkrmu, protože se vzrůstajícími dávkami mléka by mohlo akutně hrozit, že jednoho dne přijde situace, kdy Kryštofek bude v noci hystericky ječet hlady a já mu nebudu mít co dát... Doporučila nám vyzkoušet Nutrilon HA a pokud by nám náhodou nejel, což je u některých dětí běžné, pak BEBU... Naštěstí je doktorka fakt super, takže abych nemusela hned kupovat celou krabici, která by nám tady pak třeba ležela jen tak ladem, dala mi 2 malé vzorky od dealerů, abychom vyzkoušeli, jak nám bude šmakovat.
Zatím si je nechávám v záloze, mléko hodlám dávat, jak nejdéle to půjde, minimálně do 6 týdnů výhradně, pokud bude co, ideálně by se mi líbilo do 2 měsíců, ale nedávám si přehnaní cíle. Pak jsem odhodlaná střídat mléko a co třetí krmení dávat UV.
Hezky jsem si to naplánovala, ale to by nebyl cipís, aby mi to zase nějak nezamotal, co ? :-))) Uvidíme, co si na mě chystá teď...

1 komentář:

  1. Popi SUPER, jste šikulky a jak krásně rostete :)
    Přeji ti ať ti mlíčka neubývá a malý Kryštůfek ať začne pít od tebe, je to super nemuset se otravovat s lahvičkami, ale když to jinak nejde ani tak se svět nezboří. Užívejte si sebe navzájem a snad se někdy potkáme :)
    Salome

    OdpovědětVymazat