neděle 19. února 2012

Polotovar dětského pokojíčku...

Do porodu zbývá pár týdnů (někdy mám pocit, že snad jen pár hodin) a tak bylo na čase konečně dostat budoucí pokojíček do nějakého rozumného stavu, aby do něj mohl přijít nový obyvatel. Vzhledem k prostorovým možnostem (pidi pokoj 2,20 x 5,50 metrů) jsme museli volit poněkud skromnější vybavení, než bych si představovala a vestavěná skříň je zatím provizorně nahrazená regálem k odložení "nepotřebných" věcí, ale co, nějak bylo... nějak bude.... nikdy není nic ideální.

Jako správná těhotná jsem propadala střídavě záchvatům nadšení a zděšení (všechno je hnusné, na nic, měli jsme to udělat úúúplně jinak), takže pro tatínka, na kterého zádech spočívala většina práce, to musel být fakt záhul :-D

Ještě chybí pár drobností, jako jsou nějaké obrázky na stěnách a podobně, ale rámcově se dá říct, že na příchod malého obyvatele je připraveno. Otázkou zůstává, jestli to náhodou nebude tak, že v pokojíčku bude vystěhovaný tatínek a my s prďolou se uvelebíme v pohodlné manželské posteli :-)))

 

3 komentáře:

  1. Tak, koukám, vše připraveno... držím palce Popí... Mufina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky Mufí :-* snad všechno dobře dopadne... Nachystáno v rámci možnost až na drobné detaily je, přece jenom, jsem typ, co by nepřežil, kdyby to tady měl taťka řešit za pochodu v době mého pobytu v porodnici :-)))

      Vymazat
    2. Popi tomu rozumím... :-))) já se snažila taky to mít komplet... jen představa toho, co by byl manžel schopen přivézt do porodnice mě děsila :-))) tak se držte a těším se na Popelušátko :-)

      Vymazat