čtvrtek 20. října 2011

Málem bych zapomněla...

už máme první věc užitečnou při narození miminka :-)

Ne že bych byla tak aktivní (ostatně při dnešním přečtení seznamu potřebných velkých věcí i maličkostí, který mi laskavě poskytla zasloužilá zkušená  mamča Snažilenka, jsem málem upadla do mdlob :-D ), ale poprvé v životě jsem měla štěstí...

Když jsem před více než rokem a půl odpovídala na soutěžní otázky na serveru babinet.cz, říkala jsem si "odklepnu i tohle, stejně jsem nikdy nic nevyhrála, proč bych měla vyhrát právě tohle" ... Po pár týdnech, kdy mi přišel mail, že jsem vyhrála kojící polštář My best friend , mi přišla celá věc jako ironie osudu... Já, která obrážím centra asistované reprodukce s minimální nadějí na úspěch....Vyhraju kojící polštář :-D

Kdo by se nadál (a kdo by tomu na mém místě ještě věřil), že i tato výhra jednou bude i pro mne užitečná :-)

Takže hurááá, máme první věc usnadňující nastávající mamince život :-)))

Teď jen, aby k něčemu byl, tedy aby ty "mlíkárny", které mi zatím narostly, poskytly i dostatek krmiva pro divou zvěř :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat