středa 19. října 2011

Čím se zabývá mozek těhotné ?

Kromě samozřejmého pozorování několik hodin denně, jestli už vnímá první pohyby miminka, má budoucí maminka plnou hlavu pro ostatní lidi naprosto nesmyslných "problémů".

Kolik mám vlastně pořídit oblečků velikosti 50, jsou praktičtější dupačky na druky, knoflíčky, nebo snad zip ?

Je lepší vanička, nebo koupací kyblík ? (o kyblíku prohlásil můj partner "jééé to je takový větší květináč, to koupíš v každém květinářství, akorát zalepíš žvejkou díru dole :-)) )

Pořídíme si kočárek starší a k němu šátek, nebo snad manducu ? (když jsem poprvé vyslovila doma slovo manduca, mysleli si všichni kolem, že jim nadávám :-D )
Nepomohla ani názorná ukázka na fotkách, přesto jsem si vyslechla barvité vyprávění o představách nastávající babičky, jak bude brát vnouče na procházku... Nahodí na záda batoh a vyrazí :-D

Jak vybrat ten nejsprávnější kočárek, když na netu najdete milion lidí s milionem názorů.... Pořídit tří, nebo čtyřkolku, dvoj nebo rovnou trojkombinaci, jak velkou korbičku... To je jen pár dilemat, která mě při pomyšlení na kočárek takhle v rychlosti napadají...

Člověk chce zcela samozřejmě udělat pro svoje budoucí dítě to nejlepší... Jenže... Tuším já (jako každá správná prvomatka), co je vlastně nejlepší ???

Žádné komentáře:

Okomentovat